BLESS EVERONE WHO ENTERS THIS PAGE

































































































































































































Leta i den här bloggen

måndag 1 mars 2010

Sängen

Detta är vårat sovrumm med en målad fondvägg, som jag limmat fast små genomskinliga dekorations stenar. Dessa sitter i ett speciellt mönster som en gång satt på ett par jeans jag ägde. Min ljustavla som hänger ovanför sängramen är en ljusslinga med fjädrar och en papp som jag målat i vitt och skurit ut som ett par ängelvingar. I vingarna har jag skrivit: "GUARDIAN ANGEL PURE AND WHITE WATCH OVER US WHEN WE SLEEP TONIGHT".

1 kommentar:

  1. Ängelvingarna och texten så underbart fint!Den skulle jag haft till Emilia så hon kan sova tryggt.Jag får lägga in en beställning.Kram Sanna

    SvaraRadera